Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plnící turbodmychadlo
Růsek, Lukáš ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování spalovacích motorů plnícími turbodmychadly. Cílem diplomové práce je návrh turbodmychadla pro naftový přeplňovaný spalovací motor o výkonu 430 [kW]. Ve výpočtech bude uvažována regulace plnícího tlaku odpouštěním výfukových plynů před turbínou (WG) a různé režimy recirkulace výfukových spalin (EGR). Výsledkem bude návrh turbodmychadla splňující dané požadavky. V závěru práce jsou krátce shrnuty další technické doporučení pro následující aplikace plnících turbodmychadel
Zvýšení výkonových parametrů motoru AR67203
Smilek, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeplňováním zážehových spalovacích motorů a vlivy konstrukčních řešení na konečný výkon. Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodné úpravy motoru AR67203 ve voze Alfa Romeo 155Q4 tak, aby dosáhl výrazně lepších výkonových parametrů a konstantního krouticího momentu v co nejširším rozsahu otáček. Proto v práci rozebírám konstrukční řešení a úpravy, které mají vliv na celkový výkon motoru a jejich vhodnou aplikaci na daný motor. Důležitým bodem je volba turbodmychadla, které bude účinně spolupracovat s upraveným motorem. Pro tento účel slouží návrhový výpočet a následné simulace v programu Lotus Engine Simulation. Zmiňuji také informace o naprogramování řídící jednotky. Získané výsledky, stejně jako praktický výstup v podobě naměřených výkonových parametrů již upraveného motoru, hodnotím v závěru.
Zvýšení pružnosti zážehového motoru přeplňováním
Hájek, Daniel ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování zážehových spalovacích motorů plnicími turbodmychadly. Cílem této diplomové práce je návrh vhodného turbodmychadla pro jednoválcový zážehový motor. Po zvolení vhodného typu turbodmychadla bude následovat sestrojení výpočtového modelu jednoválcového přeplňovaného zážehového motoru v programu Lotus Engine Simulation. Ve výpočtovém modelu je plnicí tlak regulován obtokovým ventilem turbíny. Výsledkem bude návrh hodnot plnicích tlaků pro co nejoptimálnější průběh točivého momentu tak, aby maximální spalovací tlaky nepřekračovaly hodnotu 9,5 MPa. V závěru práce jsou krátce shrnuty poznatky a výsledky.
Zvýšení výkonových parametrů motoru AR67203
Smilek, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeplňováním zážehových spalovacích motorů a vlivy konstrukčních řešení na konečný výkon. Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodné úpravy motoru AR67203 ve voze Alfa Romeo 155Q4 tak, aby dosáhl výrazně lepších výkonových parametrů a konstantního krouticího momentu v co nejširším rozsahu otáček. Proto v práci rozebírám konstrukční řešení a úpravy, které mají vliv na celkový výkon motoru a jejich vhodnou aplikaci na daný motor. Důležitým bodem je volba turbodmychadla, které bude účinně spolupracovat s upraveným motorem. Pro tento účel slouží návrhový výpočet a následné simulace v programu Lotus Engine Simulation. Zmiňuji také informace o naprogramování řídící jednotky. Získané výsledky, stejně jako praktický výstup v podobě naměřených výkonových parametrů již upraveného motoru, hodnotím v závěru.
Zvýšení pružnosti zážehového motoru přeplňováním
Hájek, Daniel ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování zážehových spalovacích motorů plnicími turbodmychadly. Cílem této diplomové práce je návrh vhodného turbodmychadla pro jednoválcový zážehový motor. Po zvolení vhodného typu turbodmychadla bude následovat sestrojení výpočtového modelu jednoválcového přeplňovaného zážehového motoru v programu Lotus Engine Simulation. Ve výpočtovém modelu je plnicí tlak regulován obtokovým ventilem turbíny. Výsledkem bude návrh hodnot plnicích tlaků pro co nejoptimálnější průběh točivého momentu tak, aby maximální spalovací tlaky nepřekračovaly hodnotu 9,5 MPa. V závěru práce jsou krátce shrnuty poznatky a výsledky.
Plnící turbodmychadlo
Růsek, Lukáš ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování spalovacích motorů plnícími turbodmychadly. Cílem diplomové práce je návrh turbodmychadla pro naftový přeplňovaný spalovací motor o výkonu 430 [kW]. Ve výpočtech bude uvažována regulace plnícího tlaku odpouštěním výfukových plynů před turbínou (WG) a různé režimy recirkulace výfukových spalin (EGR). Výsledkem bude návrh turbodmychadla splňující dané požadavky. V závěru práce jsou krátce shrnuty další technické doporučení pro následující aplikace plnících turbodmychadel
Návrh systému přeplňování turbodmychadlem
Mahr, Ivoš
Tato bakalářská práce na téma Návrh systému přeplňování turbodmychadlem se zabývá problematikou při návrhu systému přeplňování turbodmychadlem u zážehových motorů s vnitřním spalováním. Práce je rozdělena do pěti tematických okruhů. V první části se uvádí historie turbodmychadel a jejich užití. V druhé části se zabývá celým systémem přeplňování turbodmychadlem a transformaci energií. Ve třetí části jsou konstrukční řešení turbodmychadla. Ve čtvrté části je výpočet a návrh turbodmychadla pro zážehový motor s vnitřním spalováním o cílovém výkonu 350 kW při zdvihovém objemu 1999 cm3. Výsledkem je návrh turbodmychadla z katalogu výrobce světové značky Garrett vlastněný firmou Honeywell. V poslední části jsou výsledky verifikovány pomoci změření na motorové zkušebně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.